UNITY IS STRENGTH
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 KENALILAH TOKBOMOH...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Mon Feb 09, 2009 9:41 am

bud92 wrote:
Beres denang, bud akan temankan.....

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Sedih gok kalu saing2 nok pos laju je muto kiter...dan kiter pulok nok dihantar kat Terminal Bas... Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
bud92
MEDIA
MEDIA


Male
Number of posts : 2468
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Mon Feb 16, 2009 12:51 pm

Mana la tok bomoh ni.... lama doh dok masuk...
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Mon Feb 16, 2009 9:27 pm

bud92 wrote:
Mana la tok bomoh ni.... lama doh dok masuk...

yelah...cbuk duk bomoh orang kut??? scratch scratch scratch scratch scratch scratch

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
bud92
MEDIA
MEDIA


Male
Number of posts : 2468
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Wed Feb 18, 2009 2:40 pm

Mana tok bomoh ni.... ke sibuk duk bomoh orang.... setakat yang ambe tau tok bomoh ade minyok pengasih....!

Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Thu Feb 19, 2009 8:31 am

bud92 wrote:
Mana tok bomoh ni.... ke sibuk duk bomoh orang.... setakat yang ambe tau tok bomoh ade minyok pengasih....!

Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz

ye ker bud???mintok ar seposen....tp wasser2 tokbomoh ada GOJI jer...

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
bremboteam
Ahli Biasa
Ahli Biasa


Number of posts : 80
Registration date : 2009-01-13

PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Thu Feb 19, 2009 8:25 pm

bz sgt tokbomo, klu gi area kapong dia, dia duk kuantan...nk jupe guane...bikin business maaa
Back to top Go down
View user profile
bud92
MEDIA
MEDIA


Male
Number of posts : 2468
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Thu Feb 19, 2009 8:28 pm

Senyap tupah tok bomoh...

silent silent silent silent silent silent silent silent silent silent
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Thu Feb 19, 2009 9:17 pm

bud92 wrote:
Senyap tupah tok bomoh...

silent silent silent silent silent silent silent silent silent silent

biarkan....biarkan.... Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
bud92
MEDIA
MEDIA


Male
Number of posts : 2468
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Mon Mar 02, 2009 11:30 pm

Senyap lagi ni..... mane tok bomoh ning ???????????????????????????????

silent silent silent silent silent
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Wed Mar 04, 2009 12:03 am

bud92 wrote:
Senyap lagi ni..... mane tok bomoh ning ???????????????????????????????

silent silent silent silent silent

seruper sekaler...

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
dtkcrow
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 660
Age : 41
Location : KUANTAN
Registration date : 2008-12-20

PostSubject: Aderlah tuuu   Wed Mar 11, 2009 8:31 pm

mungkin sibuk la tuuu sayang oiii.
Back to top Go down
View user profile http://asyriffa.blogspot.com
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Thu Mar 12, 2009 8:22 am

dtkcrow wrote:
mungkin sibuk la tuuu sayang oiii.

BIARKAN....BIARKAN...

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
dtkcrow
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 660
Age : 41
Location : KUANTAN
Registration date : 2008-12-20

PostSubject: tak per tak per   Thu Mar 12, 2009 11:49 am

orang tua-tua cakap lagi lama menyepi lagi rindu orang kat kita..
absence makes the heart grows fonder
Back to top Go down
View user profile http://asyriffa.blogspot.com
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Fri Mar 13, 2009 8:08 pm

dtkcrow wrote:
orang tua-tua cakap lagi lama menyepi lagi rindu orang kat kita..
absence makes the heart grows fonder

tp kalu menyepi lama sngat...takut2 dah pegi ke Rahmatullah.hehehehe Laughing Laughing Laughing

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: KENALILAH TOKBOMOH...   Today at 4:47 pm

Back to top Go down
 
KENALILAH TOKBOMOH...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Darul Iman Scooter Club :: Kenal-kenal di DISC-
Jump to: