UNITY IS STRENGTH
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
tomkacak
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 222
Age : 43
Location : Johor & Putrajaya
Registration date : 2009-06-16

PostSubject: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Tue Jun 16, 2009 4:06 pm

Nama sebenar : Mohd Norhisham bin Hamzah

Username : tomkacak

Jantina : Wong Lanang

Umur : 36

No Talipon Bimbit : 017-377 9403/016-303 6890

E-Mel : mataredup73@yahoo.com

Ym / Msn ID : mataredup73

Negeri Asal : JOHOR DARUL TAKZIM

Tempat tinggal : Presint 9, Putrajaya

No Plet serta warna Elegan Anda : Putrajaya 3564/Hijau Tua Silver

jangka masa pernah menunggang Elegan : 4 tahun lebih

Ucapan perkenalan kepada Kawan-kawan baru anda di TEC-Online : Salam perkenalan dari sy buat sahabat2 Terengganu sekalian... Moga ikatan sillaturahim kita semakin erat...
Back to top Go down
View user profile
abe
Official DISC Marshall


Male
Number of posts : 427
Age : 44
Location : Kuala Terengganu
Registration date : 2009-06-14

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Tue Jun 16, 2009 4:11 pm

Selamat datang ke forum TEC.....meriahkan suasana, rancakkan irama forumaTEC,,,kehadiran tomkacak disambut dengan lagu ulik mayang.....Uuuuliiiiiiik maayang di uuuliiiik, ulik dengan....

Selamat Datang cheers Very Happy cheers
Back to top Go down
View user profile
tomkacak
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 222
Age : 43
Location : Johor & Putrajaya
Registration date : 2009-06-16

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Tue Jun 16, 2009 4:28 pm

thank you..... guano abe, GTS power doh, beg kiri kanang molek npk... apa lagi nk tambah yea....he..he..
Back to top Go down
View user profile
hatosmangos
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Number of posts : 162
Registration date : 2008-12-23

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Tue Jun 16, 2009 4:49 pm

cheers selamat datang ke negeri cantek budaya menarik.. What a Face
Back to top Go down
View user profile
tomkacak
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 222
Age : 43
Location : Johor & Putrajaya
Registration date : 2009-06-16

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Tue Jun 16, 2009 5:01 pm

pemandangan indah, makanang sedap2, anok2 dara comel2 belaka....
Back to top Go down
View user profile
bud92
MEDIA
MEDIA


Male
Number of posts : 2468
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Tue Jun 16, 2009 8:05 pm

Selamat datang, selamat berforum n selamat bekenalang bro TOM KACAK........ terima kasih byk2 neh bagi kitaorg lepak kat rumah hari tu....

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: sila-silakanlah...   Tue Jun 16, 2009 11:49 pm

tomkacak...from johor to putrajaya with love.

welkam2...selamat datang ke rumah TEC...jgn malu2 ya.buat macam rumah sendiri jer.
semoga tomkacak bergumbira dan beroleh manfaat berguna di sini..
semoga kehadiran tomkacak juga akan memeriahkan lagi rumah TEC.


_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Wed Jun 17, 2009 12:15 am

jasa dan budi tomkacak pasti akan dikenang...kerana sudi menerima kami menginap di istananya. cheers cheers cheers

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
gabanz
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 820
Age : 34
Location : manir
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Wed Jun 17, 2009 10:01 am

selamat datang ke TEC forum....

_________________


"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang
dari semangat yang tidak pernah mengalah."
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Wed Jun 17, 2009 11:22 am

wong lanang tu naper gok?

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
bobo7448
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 130
Location : masjid kusza, gong badak
Registration date : 2009-01-01

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Wed Jun 17, 2009 12:02 pm

welkaming......
Back to top Go down
View user profile
abe
Official DISC Marshall


Male
Number of posts : 427
Age : 44
Location : Kuala Terengganu
Registration date : 2009-06-14

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Wed Jun 17, 2009 12:42 pm

tomkacak wrote:
thank you..... guano abe, GTS power doh, beg kiri kanang molek npk... apa lagi nk tambah yea....he..he..

GTS power semacam je! ada toyol kot Laughing beg kiri dan kanan ok doh, nok tamboh 2 lagi bhg mudguard depan Laughing . Cukuplah buat masa ni, pitis dah byk abih wei. Nanti tunggu recommendation geng2 pulok. Prestasi mmg puah ati bro....thanks a lot.
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Wed Jun 17, 2009 1:49 pm

apa yang penting.....PUAH HATI.

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
hatosmangos
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Number of posts : 162
Registration date : 2008-12-23

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Wed Jun 17, 2009 2:54 pm

denang69 wrote:
wong lanang tu naper gok?

wong lanang = orang lelaki
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Wed Jun 17, 2009 11:50 pm

hatosmangos wrote:
denang69 wrote:
wong lanang tu naper gok?

wong lanang = orang lelaki

itu macam ka?ngomong jowo ker towww?

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
SAM EAGLE EYE
Ahli Biasa
Ahli Biasa


Male
Number of posts : 92
Age : 40
Location : GONG BADAK, KT, T'GANU
Registration date : 2009-05-13

PostSubject: selamat datang ke TEC   Thu Jun 18, 2009 12:53 am

apa pun, terima kasih orang Labis...kita tak jumpa di batu pahat, tak jumpa di segamat...tapi kita dah jumpa di putrajaya...terima kasih di atas segalanya. kawan tengah outstation kat area pahang...ada umur kita jumpa lagi
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Thu Jun 18, 2009 12:45 pm

ikan di laut asam di darat...akhirnya bertemu dalam kuali jugak.
dunia ni kecik jer.harap2 pertemuan kita semua adalah titik permulaan ikatan persahabatan yang abadi.


_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
tomkacak
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 222
Age : 43
Location : Johor & Putrajaya
Registration date : 2009-06-16

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Fri Jun 19, 2009 11:24 am

thanks shbt2 semua di atas sambutan menerima kehadiran sy di rumah ini... Biasalah, dah jadi adat kita sebagai manusia dan sahabat membantu teman2 yg dtgnya dari jauh... setakat yg termampu teman membantu... memuliakan tetamu itu amat dituntut di dalam Islam... moga sillaturahim kita semakin bertambah erat... Insya Allah...
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Sat Jun 20, 2009 11:26 am

moga2 kehadiran anda semua akan memeriahkan lagi forum TEC... lol! lol! lol!

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
bob5249
Ahli Baru Aktif
Ahli Baru Aktif


Number of posts : 41
Registration date : 2009-06-18

PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Wed Jun 24, 2009 3:44 am

salam sahabat buat Tomhensem..eh tomkacak.. Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...   Today at 11:01 am

Back to top Go down
 
Salam dari Johor a.k.a Putrajaya...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Johor Sunday 24 oct morning
» Makan place in Johor
» Stay and Play...where in johor?
» Which club in Johor should I join?
» Caddies in Royal Johor CC

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Darul Iman Scooter Club :: Kenal-kenal di DISC-
Jump to: