UNITY IS STRENGTH
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
dtkcrow
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 660
Age : 41
Location : KUANTAN
Registration date : 2008-12-20

PostSubject: MINE???   Tue Jan 06, 2009 1:14 am

there's no censored pictures of me, right bud.....
Back to top Go down
View user profile http://asyriffa.blogspot.com
bud92
MEDIA
MEDIA


Male
Number of posts : 2468
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Tue Jan 06, 2009 1:23 am

dtkcrow wrote:
there's no censored pictures of me, right bud.....

yaaaa... gambar biase je tu.... Mad
Back to top Go down
View user profile
dtkcrow
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 660
Age : 41
Location : KUANTAN
Registration date : 2008-12-20

PostSubject: hahahhaha   Tue Jan 06, 2009 1:28 am

well i dont really mind bro... when are u coming to take pictures in kuantan???
we misz u..
Back to top Go down
View user profile http://asyriffa.blogspot.com
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Tue Jan 06, 2009 7:32 am

dtkcrow wrote:
well i dont really mind bro... when are u coming to take pictures in kuantan???
we misz u..

We are coming sooooooooooooooooooooooon,babey! cheers

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
dtkcrow
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 660
Age : 41
Location : KUANTAN
Registration date : 2008-12-20

PostSubject: yesh yesh...   Tue Jan 06, 2009 8:11 am

yes baby yes baby come..
Back to top Go down
View user profile http://asyriffa.blogspot.com
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Tue Jan 06, 2009 8:53 am

dtkcrow wrote:
yes baby yes baby come..

jangan lupa sambut kami ye...kedatangan kami maybe membawa bersama surat jemputan perkahwinan JJ sekali... Very Happy

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
gabanz
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 820
Age : 34
Location : manir
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Tue Jan 06, 2009 8:54 am

bila nok g towwww?

_________________


"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang
dari semangat yang tidak pernah mengalah."
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Tue Jan 06, 2009 8:59 am

upkpki wrote:
bila nok g towwww?
\

Owoooh...awal tanya tu.Semangat membara sokmo...bagus2..Tp muker 2 jelah yang gi pong...

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
gabanz
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 820
Age : 34
Location : manir
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Tue Jan 06, 2009 9:04 am

denang69 wrote:

Owoooh...awal tanya tu.Semangat membara sokmo...bagus2..Tp muker 2 jelah yang gi pong...

hahahahahahah......... alangkah molexnya kalu geng2 TER mempunyai semagat sebegitu rupa.....
Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool

_________________


"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang
dari semangat yang tidak pernah mengalah."
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Thu Jan 15, 2009 8:44 pm

maner lah pegi geng2 malam ni...mentang2 lah malam jumaat..amboi3.takkan malam minggu tido awal gok??? Sleep Sleep

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
dtkcrow
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 660
Age : 41
Location : KUANTAN
Registration date : 2008-12-20

PostSubject: mai la   Fri Jan 16, 2009 12:16 am

mai jangan tak mai...
pakat-pakat mai sini no... cek tunggu hangpa mai bawak pulut kunyit dengan buah pala
Back to top Go down
View user profile http://asyriffa.blogspot.com
bud92
MEDIA
MEDIA


Male
Number of posts : 2468
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Fri Jan 16, 2009 3:46 pm

TEC akan p sana jgak, tapi kene tunggu kad jemputan kawin JEF siap lu...
ape2 TEC akan update...
Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: WEDdING Of ThE YeAr...2009   Fri Jan 16, 2009 5:00 pm

bud92 wrote:
TEC akan p sana jgak, tapi kene tunggu kad jemputan kawin JEF siap lu...
ape2 TEC akan update...
Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink

Yezzzza..Kami memang akan pi Kuantan bersama Jeff yang akan bakal menjadi Raja Sehari.Kad Jemputan buat ke tak lagi Jeff ooooi ??? Mad Macam xdok mood nok kawin jer???? Evil or Very Mad

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
dtkcrow
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 660
Age : 41
Location : KUANTAN
Registration date : 2008-12-20

PostSubject: jangan jeff jangan   Fri Jan 16, 2009 5:38 pm

jangan / no / nehi / la' / pukenang jangan jangan jangan tak kawin jefff oiii kawin..
nak mintak satu benda kat hang jeff...
aku nak duduk sebelah pengatin waktu makan tak pun satu meja pun jadi......... ambik berkat wooooo
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile http://asyriffa.blogspot.com
bud92
MEDIA
MEDIA


Male
Number of posts : 2468
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Fri Jan 16, 2009 6:09 pm

dtkcrow wrote:
jangan / no / nehi / la' / pukenang jangan jangan jangan tak kawin jefff oiii kawin..
nak mintak satu benda kat hang jeff...
aku nak duduk sebelah pengatin waktu makan tak pun satu meja pun jadi......... ambik berkat wooooo
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

hang plak bila mau kawen...
takkan lepas org.. orr...
bile...???

Question Question Question Question Question
Back to top Go down
View user profile
dtkcrow
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 660
Age : 41
Location : KUANTAN
Registration date : 2008-12-20

PostSubject: sat noh....   Fri Jan 16, 2009 6:24 pm

bukan cek tak nak menikah mamu oiiii.tapi mami cek tengah dok blajaq kt Uitm Dungun...
kena la bagi peluang kat dia abih blajaq dulu... nanti boleh la tolong mengajaq anak-anak tak la orang dok gebang kata kita tak pandai ajaq anak nanti.. bukan cek memilih mamu, cek ni ada jodoh cek menikah la... tapi mamu ngn geng kena mai sini eskot cek tau.
cek sayang kat hangpa semua tapi hangpa ja tak sayang kat cek...
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile http://asyriffa.blogspot.com
bud92
MEDIA
MEDIA


Male
Number of posts : 2468
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Sat Jan 17, 2009 12:39 am

ape2 pun bagitau awal skit ye....!
bukan ape cuma nk mintak polis tutup jalan...
biaq elegan yang eskot hang je yang on..
lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: ADUH....   Sat Jan 17, 2009 12:43 am

amboi bud...tembok atah paler towwws...tp betoi gok.wat sekali ngan Jef laah.jimat kos...

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
bud92
MEDIA
MEDIA


Male
Number of posts : 2468
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Sat Jan 17, 2009 1:12 am

pakat wat sebekas la woi...
senang nak arrange....
sanding atah lori modenas..... ronda 2 negeri...
affraid affraid affraid affraid affraid
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Sat Jan 17, 2009 1:19 am

bud92 wrote:
pakat wat sebekas la woi...
senang nak arrange....
sanding atah lori modenas..... ronda 2 negeri...
affraid affraid affraid affraid affraid

cantik idea tu...jarang org sanding atah lori Modenas towws..se lg tok kadi pong senang kijer...pah 2 pakat2 lah wat **** jemaah...Apa yang penting,Jimat Kos....WONDERPETS!

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
bud92
MEDIA
MEDIA


Male
Number of posts : 2468
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Sat Jan 17, 2009 1:23 am

bukan wedding of the year doh.....
jadi wedding of the world....
affraid cheers affraid cheers affraid cheers
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Sat Jan 17, 2009 1:27 am

bud92 wrote:
bukan wedding of the year doh.....
jadi wedding of the world....
affraid cheers affraid cheers affraid cheers

barulah gempak seantario dunia....

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
bud92
MEDIA
MEDIA


Male
Number of posts : 2468
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Sat Jan 17, 2009 1:33 am

dok pong kita ejah pok arif n abg joe wak kat Istana Negara....
Laughing Very Happy Laughing Very Happy Laughing Very Happy Laughing Very Happy Laughing Very Happy Laughing Very Happy
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Sat Jan 17, 2009 1:38 am

bud92 wrote:
dok pong kita ejah pok arif n abg joe wak kat Istana Negara....
Laughing Very Happy Laughing Very Happy Laughing Very Happy Laughing Very Happy Laughing Very Happy Laughing Very Happy
LAGI LA GEMPAK...SIAP SULTAN MIZAN TEPUNG TAWAR LAGI... king king

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
dtkcrow
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 660
Age : 41
Location : KUANTAN
Registration date : 2008-12-20

PostSubject: dont forget meeeeeee   Sat Jan 17, 2009 3:00 am

when it is my time u guys tak yah la tepung tawar...
buat gula manis jerrr
Back to top Go down
View user profile http://asyriffa.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i   Today at 10:58 am

Back to top Go down
 
iNiLAh AkU...Me...mYSeLf N i
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Darul Iman Scooter Club :: Kenal-kenal di DISC-
Jump to: