UNITY IS STRENGTH
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Assalamualaikum

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
cgmulia
Jaga forum
Jaga forum


Male
Number of posts : 1277
Age : 38
Location : tun telanai / lembah bidong
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Wed May 19, 2010 10:25 am

huhuhuhuhuhuhh

_________________




TERENGGANU ELEGAN RIDERS- FOREVER...
Back to top Go down
View user profile http://www.cgmulia.com
aime paruts
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 248
Age : 24
Location : besut
Registration date : 2010-03-25

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Thu May 20, 2010 12:19 am

oloh2...kiutnyer dio..haha
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Sun May 23, 2010 9:29 pm

mak tak rela taw....

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
ganu
Ahli Paling Aktif
Ahli Paling Aktif


Male
Number of posts : 1322
Age : 24
Location : besut
Registration date : 2009-12-10

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Fri May 28, 2010 9:36 pm

ahaksss
Back to top Go down
View user profile http://seijiganu.fotopages.com
nizamlc
Ahli Biasa
Ahli Biasa


Male
Number of posts : 70
Age : 39
Location : Besut Terengganu
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Sat May 29, 2010 3:23 pm

yea2 adik balik besut doh..yea 2. miss u bro, my brother
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Wed Jun 09, 2010 9:15 pm

adik balik ada makna tuuu...bkn rindu kat nizam.

hik hik hik

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
matmin
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 702
Age : 25
Location : Pulau Kambing
Registration date : 2010-01-03

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Thu Jun 10, 2010 3:49 am

sbs.......eh........hahahahaha
Back to top Go down
View user profile http://cgmulia.com/ameen/
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Thu Jun 10, 2010 1:32 pm

org kampung dah lama taw...

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
nizamlc
Ahli Biasa
Ahli Biasa


Male
Number of posts : 70
Age : 39
Location : Besut Terengganu
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Tue Jun 22, 2010 3:24 am

hahaha...tu lah, waser lamer ngat doh dop juper ngan adik amber tu. kalu dop gak hari2 duk keda, lepak2 minum2 n ride 2gether. waaaa fell so lonelyyyy uwaaaaaaaaaaa!!!!
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Tue Jun 22, 2010 9:26 am

nizam,ko cakap je AKU RINDU KAT EKKAU,MAD OOOOOI !

Insya Allah mad balik selalu....huhuhuhu

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
ganu
Ahli Paling Aktif
Ahli Paling Aktif


Male
Number of posts : 1322
Age : 24
Location : besut
Registration date : 2009-12-10

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Tue Jun 22, 2010 11:27 am

balik dohhhh....hahaha
Back to top Go down
View user profile http://seijiganu.fotopages.com
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Tue Jun 22, 2010 11:35 am

bilo balik mad oooi?

bakpor dok royat?

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
ganu
Ahli Paling Aktif
Ahli Paling Aktif


Male
Number of posts : 1322
Age : 24
Location : besut
Registration date : 2009-12-10

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Tue Jun 22, 2010 11:49 am

hahaha...balik dari kuliah la mammu wehhhh hahahaha....
Back to top Go down
View user profile http://seijiganu.fotopages.com
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Tue Jun 22, 2010 1:52 pm

owwww...balik kuliah ya.

sejak kebelakangan ni asyik sebut kuliah jer...ish ish ish

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
ganu
Ahli Paling Aktif
Ahli Paling Aktif


Male
Number of posts : 1322
Age : 24
Location : besut
Registration date : 2009-12-10

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Tue Jun 22, 2010 2:31 pm

hahah...doh nok wat guano huhuhuhu
Back to top Go down
View user profile http://seijiganu.fotopages.com
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Wed Jun 23, 2010 8:36 am

loh la mad weh...janji hati senang jiwa pong tenang...

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
ganu
Ahli Paling Aktif
Ahli Paling Aktif


Male
Number of posts : 1322
Age : 24
Location : besut
Registration date : 2009-12-10

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Wed Jun 23, 2010 10:51 am

hahah
Back to top Go down
View user profile http://seijiganu.fotopages.com
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Wed Jun 23, 2010 11:50 am

hok utama...buktikan bahawo mad buleh genggam segulung ijazah...

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
ganu
Ahli Paling Aktif
Ahli Paling Aktif


Male
Number of posts : 1322
Age : 24
Location : besut
Registration date : 2009-12-10

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Wed Jun 23, 2010 12:24 pm

insyALLAH mammu...doa2kanlah ....
Back to top Go down
View user profile http://seijiganu.fotopages.com
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Wed Jun 23, 2010 12:27 pm

ya Allah...
kurniakanlah semangat kerajinan & ketekunan belajar buat madganu
kurniakanlah jua kejayaan yang gemilang buat madganu...

amin2 ya rabbal alamin.

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
ganu
Ahli Paling Aktif
Ahli Paling Aktif


Male
Number of posts : 1322
Age : 24
Location : besut
Registration date : 2009-12-10

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Wed Jun 23, 2010 12:28 pm

amin ya rabbal al amin...
trimas mammu dan rakan2 lain..trimas bnyok2
Back to top Go down
View user profile http://seijiganu.fotopages.com
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Assalamualaikum   Wed Jun 23, 2010 12:46 pm

sama2 towwww

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Assalamualaikum   Today at 10:58 am

Back to top Go down
 
Assalamualaikum
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Darul Iman Scooter Club :: Kenal-kenal di DISC-
Jump to: