UNITY IS STRENGTH
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Salam Manja2 dan Salam Kenal2...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Salam Manja2 dan Salam Kenal2...   Sun Oct 03, 2010 9:35 am

Nama: Mohd Riduan bin haji Zainal (nama panggilan WAN)

Username:wan5501

Umur:39 tahun

Hp No:013-9845714

E-mail:riz5714@yahoo.com

Negeri Kelahiran: Pahang Darul Makmur (tempat kerja le ni IbuPejabat Polis Daerah Marang sejak 2005)

Tempat cari makan:Tahun 1990 di Trafik Ibu pejabat Polis Daerah Kuala terengganu n le ni di Marang

Jangka masa menunggang Elegan:sejak 2005 n evo sejak januari 2010

No plet sym:TAX 5501 - warna putih

Ucapan salam perkenalan utk saing2 di TEC dan DISC semoga dapat memberi tunjuk ajar yang baik-baik je n yang tak baik 2 semula le...serta dapat berkongsi pengalaman dengan ahli yang lama g.

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Salam Manja2 dan Salam Kenal2...   Sun Oct 03, 2010 9:36 am

ni baru betol...buat umoh sendiri.jgn nok nupang umoh orang.

selamat berkenalan ya...mcm pernoh juper tp di mana ya?

hehehehe

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
cgmulia
Jaga forum
Jaga forum


Male
Number of posts : 1277
Age : 38
Location : tun telanai / lembah bidong
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: Salam Manja2 dan Salam Kenal2...   Sun Oct 03, 2010 10:05 am

nok kena kerpoks wan nih... huhuh.. padan lah dia kata buat salam pengenalan doh.. harus dia tembok lebih kurangjer.. mentang2 ada pistol.. huhuhu



welkam wan...

_________________




TERENGGANU ELEGAN RIDERS- FOREVER...
Back to top Go down
View user profile http://www.cgmulia.com
taj250
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 123
Age : 33
Location : kuala terengganu
Registration date : 2008-12-19

PostSubject: Re: Salam Manja2 dan Salam Kenal2...   Sun Oct 03, 2010 11:32 am

selamat datang ke forum yer.....semoga hepi dlm forum...jgn tembak2 org sangat yer...
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Salam Manja2 dan Salam Kenal2...   Sun Oct 03, 2010 1:00 pm

pistol air adop hal...takut tembak dok tubik air.hahahaha

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
ganu
Ahli Paling Aktif
Ahli Paling Aktif


Male
Number of posts : 1322
Age : 24
Location : besut
Registration date : 2009-12-10

PostSubject: Re: Salam Manja2 dan Salam Kenal2...   Sun Oct 03, 2010 2:50 pm

aiyoooo....wan kenih.....
long time no see.........
KECUTTTTTTTTTTT......
welcome wan...jngan tmbok ambo sdoh hahahahah
Back to top Go down
View user profile http://seijiganu.fotopages.com
matmin
Ahli Aktif
Ahli Aktif


Male
Number of posts : 702
Age : 25
Location : Pulau Kambing
Registration date : 2010-01-03

PostSubject: Re: Salam Manja2 dan Salam Kenal2...   Sun Oct 03, 2010 4:33 pm

welcam2.............
Back to top Go down
View user profile http://cgmulia.com/ameen/
zerikerteh
Ahli Baru Aktif
Ahli Baru Aktif


Male
Number of posts : 22
Age : 51
Location : trg kerteh.
Registration date : 2010-09-20

PostSubject: Re: Salam Manja2 dan Salam Kenal2...   Sun Oct 03, 2010 9:48 pm

salam pekenalan etek lah utk wan..ari tu kita doh jumpa kat kedai ban ye kan..anyway selamat berkenalan deh...
Back to top Go down
View user profile
MaMmUu
Ahli Muker Tuler..
Ahli Muker Tuler..


Male
Number of posts : 6258
Age : 47
Location : Gong Badak
Registration date : 2009-01-04

PostSubject: Re: Salam Manja2 dan Salam Kenal2...   Mon Oct 04, 2010 12:26 am

rajin2 masuk porem ya...jgn masuk penda lain.kah kah kah

_________________
Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari...Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat...
Puas kita menangis,mencari di manakah matahari !Rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI YANG INDAH..."

"Sebaik-baik manusia adalah orang yang bermanafaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia"
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Salam Manja2 dan Salam Kenal2...   Today at 11:00 am

Back to top Go down
 
Salam Manja2 dan Salam Kenal2...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Katame-no-kata
» Ju-no-kata

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Darul Iman Scooter Club :: Kenal-kenal di DISC-
Jump to: